ВИДЕО сервис
Све вијести

Најновије вијести

Свијет13/02/2018

КОМБИНОВАНА ВРИЈЕДНОСТ ДОСТИГЛА 911,5 МИЛИЈАРДИ ДОЛАРА

 

ПЕКИНГ, 13. ФЕБРУАРА /СРНА/ - Комбинована вриједност брендова кинеских компанија порашће током ове године на 911,5 милијарди долара, што је девет пута више у односу на ситуацију прије десет година.

 

Кинески удио у глобалној вриједности брендова достигао је 15 одсто ове године у односу на три одсто, колико је забиљежено 2008. године, по чему је Кина на другом мјесту одмах иза САД.

У годишњем извјештају консултантске фирме "Бренд финанси" о теми највреднијих свјетских брендова наведено је да се међу најбољих 100 налазе 22 кинеска бренда са банком ИЦБЦ, која се прошле године утврдила на 10. мјесту, наводи Кинески међународни радио.

У извјештају се предвиђа снажан раст дигиталног сектора током 2018. године, уз истицање могућег пораста вриједности бренда подстакнутог кинеским брендовима попут "Алибабе", "Tенцента", "Вечета" и "Баидуа", који ће на годишњем нивоу просјечно биљежити раст од 67 одсто.