ВИДЕО сервис
Све вијести

Најновије вијести

Занимљивости16/07/2018

КОРИСНИЦИ УЈУТРО АНАЛИТИЧНИ, А НАВЕЧЕ ЕМОТИВНИ

 

БРИСТОЛ, 16. ЈУЛА /СРНА/ - Корисници "Твитера" ујутро пишу смирене и аналитичке објаве, док су навече емотивни и импулсивни, показала је велика анализа објава на овој друштвеној мрежи.

 

Аутори студије са Универзитета у Бристолу у Великој Британији анализирали су седам милијарди ријечи у више од 800 милиона порука на "Tвитеру".

Стручњак за вјештачку интелигенцију Нело Кристијани анализирао је анонимне поруке у 54 велика британска града током четири године и разврстао их према 73 показатеља који се односе на различите стилове размишљања.

Студија, објављена у научном часопису "Плус ван", открила је да корисници између 5.00 и 6.00 часова ујутро користе највећи удио ријечи у вези са логичким закључивањем, интелигенцијом и образовањем.

Стил писања се мијења када падне мрак, те постаје више емотиван и импулсиван, али и више друштвен.

Између 3.00 и 4.00 часа ујутро објаве су више егзистенцијалне природе и емоције су мање позитивне.