ВИДЕО сервис
Све вијести

Најновије вијести

Економија25/01/2020

ЈОВАНОВИЋ: ВЕОМА УСПЈЕШНО УЧЕШЋЕ НА САЈМУ "ФИТУР 2020“

 

БАЊАЛУКА, 25. ЈАНУАРА /СРНА/ - Директор Туристичке организације Републике Српске /ТОРС/ Нада Јовановић оцијенила је веома успјешним учешће на Интернационалном сајму туризма "Фитур 2020" у Мадриду, гдје су освојили гран-при за промотивни видео Српске, а као нову дестинацију препознале су је и агенције из Јужне Америке.

 

Јовановићева је за Срну рекла да је промотивни видео "Не много, већ много више" /Nothing much, but much more/, у којем се може видјети домаћа понуда и љепоте Српске, освојио гран-при за најбољи туристички филм, као награду освоји да се 15 дана приказује на 15 локација у Мадриду и да у марту директно учествује на фестивалу у Бечу на такмичењу за најбољи свјетски туристички филм.

Она је навела да су за понуду Српске највише интересовања током сајма показале агенције које раде кружне балканске туре и траже да се у њих укључе и дестинације из Републике Српске.

"Неке агенције су тражиле понуду активног одмора, за шта смо специјализовани, неке су биле заинтересоване за зелене дестинације, док су оне које раде туре са женама тражиле да виде женско предузетништво у сеоским срединама. Други су тражили дестинацију са археолошким локалитетима и ту смо направили добре контакте", појаснила је Јовановићева.

Према њеним ријечима, Српску су као нову дестинацију препознале агенције из Венецуеле, Бразила и Аргентине, те су заједнички радили на томе да уврсте Српску у своју понуду.

"Имали смо упит из Њујорка - они су заинтересовани за аутентичне доживљаје да, на примјер, у сеоској кући виде како се ради Змијањски вез, након чега смо им понудили низ сличних ствари", нагласила је Јовановићева.

Ово је четврти највећи сајам у Европи, након оног у Берлину, Лондону и Москви и прошле године имао је 142.642 пословна посјетиоца, 110.848 посјетилаца, 10.487 излагача и компанија из више од 165 земаља и 8.000 новинара из 68 земаља.